اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح و کلنگ‌زنی 27 پروژه با حضور وزیر نیرو در کردستان

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان گفت: در جریان سفر وزیر نیرو به استان 27 طرح با مجموع اعتبارات 11 هزار میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 27 پروژه با حضور وزیر نیرو در کردستان

کامران خرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دکتر اردکانیان وزیر نیرو در جریان پویش ملی "الف-ب- ایران" روز سه‌شنبه به استان کردستان سفر می‌کند.

وی افزود: در جریان این سفر 27 طرح با اعتبار 11 هزار میلیارد ریال در حوزه آب و برق افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: از مجموع 27 طرح که در جریان این سفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود 13 طرح قابل افتتاح، 7 طرح قابل کلنگ‌زنی و 7 طرح قابل بازدید است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان در ادامه سخنان خود به تحقق وعده‌های وزیر نیرو در خصوص افزایش سهم تخصیص آب استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه 97 هزار هکتار از اراضی این استان تحت پوشش کشاورزی آبی قرار می‌گیرد.

خرم همچنین از اشتغال‌زایی برای 2 هزار و 150 نفر در استان کردستان از محل پروژه انتقال و پمپاژ آب در سطح استان خبر داد و گفت: این مهم نیز یکی دیگر از وعده‌های تحقق یافته دکتر اردکانیان برای حوزه اشتغال‌زایی و کشاورزی کردستان به شمار می‌آید.

گفتنی است، وزارت نیرو در راستای آبادانی کشور و مقابله با تحریم در عرصه‌های زیربنایی که نقش محوری در تامین رفاه و ایجاد آرامش مردم دارد، پویش افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق کشور را در نیمه دوم سال جاری با عنوان "هر هفته الف ـ ب ـ ایران" با افتتاح ۲۲۷ پروژه آب و برق با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 300 میلیارد ریال آغاز کرده است و در هفته جاری این پویش ملی در کردستان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/76/2330/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول